Қызмет алушылардың құқықтары проактивті түрде қалпына келтірілді

проактивті түрде

Әрбір адам өмірге келгеннен бастап мемлекеттік көрсетілетін қызметтермен тығыз байланыста болады.

Сол себепті мемлекеттік қызметтерді көрсету — бұл мемлекет пен қоғамның өзара іс-қимылының негізгі құрамдас бөліктерінің бірі болып табылады.

Мемлекеттік қызметтер көрсетудің сапасын арттыру арқылы азаматтардың мемлекеттік органдардың қызметіне деген сенімін көтеру мәселесі ел Президентінің жыл сайынғы Жолдауларында айрықша маңызға ие. Елімізде 1323 мемлекеттік көрсетілетін қызметтер болса, оның ішінде 400-ге жуығы облыстық деңгейде көрсетіліп отыр.

Осы ретте, мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасын қадағалау, қызмет алушылардың бұзылған құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғау және қалпына келтіру Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі және оның аумақтық департаменттерімен жүзеге асырылады. 

Осыған орай, Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Түркістан облысы бойынша департаменті (бұдан әрі – Департамент) мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және бақылау жөніндегі құзыретіне сәйкес, мемлекеттік органдардың «Е-лицензия» порталында лицензиар ретінде тіркелуіне талдау жүргізді.

Өз кезегінде, «Е-лицензия» порталы лицензиялау процестерін, рұқсат беру құжаттарын автоматтандыру және лицензиар мемлекеттік органдар мен бизнес-қоғамдастығы арасындағы ақпараттық өзара іс-қимылдың тиімді, ашық тетігін қамтамасыз ету мақсатында құрылған жүйе.

Талдау нәтижесінде анықталғандай, тиісті бөлім «Ауданаралық (қалааралық облысішілік), ауданішілік, қалалық (ауылдық) және қала маңындағы қатынастарда әлеуметтік маңызы бар қатынастар бойынша автомобильдік жолаушылар тасымалын жүзеге асырумен байланысты тасымалдаушылардың залалдарын субсидиялау» мемлекеттік көрсетілетін қызметін ұсынушы болып лицензиар ретінде тіркелмегені анықталды.

Айта кету қажет, аталған қызметті реттейтін Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрі м.а. 2015 жылғы 25 тамыздағы № 883 бұйрығымен бекітілген қағидаға сәйкес, мемлекеттік қызметті ұсыну тәсілдері (қол жеткізу арнасы) – портал арқылы.

Яғни, жеке және заңды тұлғалардың электронды түрде қызмет алуына әкімшілік кедергілер туындап, олардың құқықтары мен заңды мүдделері бұзылуына жол берілгендігі анықталды.

Өз кезегінде, лауазым иелерінің азаматтарға мемлекеттік қызметтерді сапасыз ұсынуы, мерзімінде ұсынбауы, негізсіз бас тартуы, әуре-сарсаңға салуы, олардың мемлекеттік ұйымдар мен қызмет көрсетуші мекемелерге деген сенімсіздігін тудыруы мүмкін.

Осы орайда, әр азаматқа мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңнамаларға сәйкес мемлекеттік қызметтердің көрсетілуі біздің басты мақсатымыз болып табылады.

Нәтижесінде, Департаменттің ықпалымен аталған қызмет алушыларға қайта өтініш жасауынсыз, құқықтары қалпына келтіріліп, тиісті мемлекеттік орган «Е-лицензия» порталында мемлекеттік көрсетілетін қызметті ұсынушы болып тіркелді.

ҚР МҚІА Түркістан облысы бойынша департаментінің басшысы,

Әдеп жөніндегі кеңес төрағасы

Абылайхан Дағыстанұлы НАУРЫЗБАЕВ