Мемлекеттік қызметтерді цифрландырудың тиімді тұстары мол

Мемлекеттік қызметтерді цифрландыру — жұмыстың негізгі бағыттарының бірі және жүйелі түрде жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет көрсету жөніндегі ведомствоаралық комиссияның отырыстарында мемлекеттік қызметтерді оңтайландыру және автоматтандыру мүмкіндігі мәселелері жан-жақты қаралды. Оның ұсыныстарына сәйкес 556 мемлекеттік қызметке жол картасы бекітілді. 189 мемлекеттік қызметке арналған бизнес-процестер оңтайландырылды, орта есеппен талап етілетін құжаттардың саны 30% (6-дан 4-ке) қысқарды және оларды ұсыну мерзімі 3 есе қысқарды.

Бүгінде ең танымал, сонымен қатар әлеуметтік маңызы бар мемлекеттік қызметтерді ұсыну процестерін қайта қарау бойынша жұмыс жүргізілуде. Сонымен қатар, 120 мемлекеттік қызметті алу жеңілдетілді, олар электрондық цифрлық қолтаңбасыз бір реттік парольдер арқылы қолжетімді.

 Сонымен қатар, QR кодын сканерлеу және биометриялық сәйкестендіру сияқты қызмет алушыны аутентификациялаудың тағы екі әдісі енгізілді. Мобильді құрылғылардың қарқынды дамып келе жатқан түрі электрондық үкіметтің сынып тармағы ретінде мобильді мемлекеттік қызметтерді ұсыну әлеуетін арттыратынын атап өткен жөн. Сонымен қатар, министрлік «eGovmobile» электронды үкіметтің мобильді қосымшасын жаңарту бойынша жұмыстар жүргізді. «Цифрлық құжаттар», «Электронды еңбек биржасы», «Денсаулық паспорты» модульдері іске асырылды.

«Қазіргі уақытта «eGovmobile» мобильдік қосымшасында 73 мемлекеттік қызметтер мен қызметтер енгізілді, олардың арасында азаматтарды тұрғылықты жері бойынша тіркеу, медициналық ұйымға тіркелу және үшінші тұлғалардың анықтамаларын алу сұранысқа ие. Сондай-ақ, жүйке-психиатриялық, наркологиялық және туберкулезге қарсы ұйымдардан анықтамалар алу, дәрігерді үйге шақыру, салықтар мен әкімшілік айыппұлдарды қарау және төлеу қызметтері, дәрігерге жазылу және басқалар.

Бүгінде «Цифрлық құжаттар» сервисінде жеке куәлік, жүргізуші куәлігі, азаматтық хал актілерін тіркеу туралы куәлік, жылжымайтын мүліктің электрондық техникалық паспорты, диплом және басқалары сияқты құжаттар бар. Мемлекеттік қызметтерді электронды форматқа ауыстыру бойынша жұмыс халықтың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттану деңгейін арттыруға бағытталған. Сонымен қатар, ҚР Цифрлық даму инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігі мен HalykBank бірлесіп, жаңа қызметті енгізді.

Цифрлық құжатты QR код және қысқа алты таңбалы код арқылы пайдалануға болады. Қосымшаға кірген кезде Kaspi.kz және Halyk Homebank пайдаланушы бір реттік пароль арқылы цифрлық құжаттарды пайдалануға келісім береді. Бұл механизм пайдаланушы деректерінің жоғары қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

Ntime.kz